Kan ik mijn bestelling annuleren?


Ja, als u van gedachten bent veranderd, kunt u de bestelling annuleren voordat deze wordt klaargemaakt voor verzending naar onze bezorgpartners. In sommige gevallen kan dit via "mijn account". Ziet u deze optie niet, dan raden wij u aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Wilt u daarna de bestelling annuleren? Weiger dan de bestelling of neem binnen 30 dagen contact met ons op. We laten u dan weten hoe u dit kunt annuleren of een ophaalmoment kunt regelen. Zodra de bestelling bij ons terugkomt, ontvangt u een volledige terugbetaling (inclusief verzendkosten, maar minus de eventuele retour- of ophaalkosten).
 

Wat als ik niet tevreden ben?


Bent u niet tevreden? Neem dan na ontvangst van uw bestelling contact met ons op en we laten weten hoe u deze kan retourneren of een afhaalmoment kunt regelen. Zodra het bij ons terugkomt, zullen we uw terugbetaling regelen (inclusief verzendkosten, maar minus de eventuele retour- of ophaalkosten).
 

Wat als ik een beschadigd of verkeerd item ontvang?


Het is belangrijk dat u de bestelling bij bezorging controleert, want we vragen u om een formulier te tekenen waarin staat dat het in goede staat is bezorgd. Bent u niet tevreden? Neem dan contact met ons op.

Het kan voorkomen dat wij iets missen of dat wij u een verkeerd item hebben gestuurd, laat het ons dan weten. Het helpt als u een aantal foto’s stuurt van de schade of andere problemen. Ons team beoordeelt de klacht en laat u weten hoe u een item kunt retourneren of een afhaalmoment kunt regelen. U krijgt dan een volledige terugbetaling, we regelen een reparatie of we maken een nieuw item voor u. 

Om het te kunnen ophalen, moet het product terug gestuurd worden zoals u het heeft ontvangen.
 

Hoeveel betaal ik voor een retourzending?


Als u een artikel moet retourneren omdat het defect is of omdat wij iets verkeerd hebben gedaan, brengen we geen kosten in rekening voor het retourneren en ophalen. Maar als u een artikel retourneert omdat u van gedachten bent veranderd, brengen we de bezorgkosten van €7,20 in rekening.
 
 
Als u de gehele bestelling retourneert, krijgt u een volledige terugbetaling, inclusief bezorgkosten en exclusief de retourkosten. Als u slechts een deel van uw bestelling retourneert, betalen wij de kosten van die artikelen en de bezorgkosten terug, exclusief de retourkosten.
 

Kan ik mijn op maat gemaakte product retourneren?


Als u een artikel heeft gekocht dat op maat gemaakt is, kunt u deze helaas niet bij ons retourneren, neem contact met ons op als u ontevreden bent met de aankoop en wij zullen ons best doen om u alsnog tevreden te stellen.
 

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?


Om veiligheidsredenen kunnen wij alleen een terugbetaling doen naar het originele betaalmethode waarmee u de bestelling geplaatst heeft. Wij streven er naar om de terugbetaling binnen 3-5 werkdagen te verwerken.

Ontdek het proces

Samen streven we naar tijdloze elegantie en verlichting die de ziel raakt.